Hvit Gjeterhund Forum

Velkommen til Hvit Gjeterhund Forum!Her kan man hente og gi tips og triks, råd og vink og ellers andre små erfaringer når det kommer til alt innen våre hunder. Kort og greit et forum for spørsmål

Valp med nerveproblemer - Krav og rettigheter

Share
    Kaja Mie
    Admin

Antall Innlegg : 21

Valp med nerveproblemer - Krav og rettigheter

Poste  Kaja Mie on Ons Jan 02, 2013 11:34 pm

Har en venninne med valp på 9 uker som viser seg å ha nevrologiske problemer. Hun skal på utredning hos spesialist og det kan i verste fall vise seg at hunden må avlives. Mitt spørsmål er som følger; Kan hun kreve pengene tilbake hvis valpen blir avlivet hos hennes veterinær, eller må hun sende valpen "avlivningsklar" tilbake til oppdretter for å heve kjøpet? Oppdretter nekter nemlig for at det er alvorlig og akter å holde valpen i live uten vet-oppfølging om hun får den tilbake, noe hun vil ha og det virker en unødvendig vondt sjebne for både eieren og valpen Sad Prøver bare å finne ut hvor ille det kan bli.

AKSINA

Antall Innlegg : 3

Re: Valp med nerveproblemer - Krav og rettigheter

Poste  AKSINA on Tor Jan 03, 2013 8:47 am

Admin; Jeg presterte å slette dette innlegget fordi jeg er ufattelig klønete. Beklager på det sterkeste!
    Kaja Mie
    Admin

Antall Innlegg : 21

Poste  Kaja Mie on Tor Jan 03, 2013 6:19 pm

Svar til nå slettet post :S !!

Den er forsikret og forsikringen gjelder ikke, sier agria uten å vite hva som er galt med hunden enda. NVH er kontaktet. Nevrolog konsultasjon finenr sted mandag, så får vi se hvor alvorlig det er. Møkkaoppdretter. Ikke fordi det er hennes feil at hunden er syk, det vet vi ikke enda, men fordi man skal etter min mening ha en sort sjel for å begynne å mase med å sette fjasete pengerettede krav til valpekjøper, sette seg på bakbena og fraråde konsultasjon og true med både det ene og det andre om hun sørger for at valpen blir diagnosert eller behandlet. Har ikke oppdretter hatt denne valpen i 8 uker? Er det virkelig mulig? erk..

Sponsored content

Poste  Sponsored content

Klokken er: Tor Okt 19, 2017 12:04 am